2011. október 20., csütörtök

Küzdés a végsőkig

Mi emberek azt gondoljuk, hogy váratlan helyzetekben nem izgulunk, de ez nem így van. Belül félünk, amit próbálunk nem mutatni…

Hűvös nyári reggel volt, amikor felébredtem és rájöttem, hogy most először dolgozni kell mennem - furcsa érzések kavarogtak bennem. Kérdések soraival bombáztam magam: Izgulok, vagy egyáltalán nem érdekel? - Nem tudtam milyen lesz, csak azt, hogy kitartónak kell lennem. 8 óra volt, amikor felültem a buszra. Utazás közben csak arra tudtam gondolni, hogy mikor lesz már vége. Amikor leszálltam a buszról nagyon meleg volt és elindultam gyalog a suli felé - Nem siettem, csak sodródtam a tömeggel és vártam azt, hogy mi fog történni. 9 óra környékén megérkeztem. Egy lépcsővel találtam szembe magam és elindultam lefelé. Amikor leértem egyre jobban vert a szívem - csoporttársammal találkoztam és azt kérdeztem tőle- Izgulsz már? - Azt felelte: Egy kicsit, de tudom, hogy jó lesz - a szavai megnyugtattak. Megérkeztünk az alaksorba - a rádió stúdiójába, ahol egyszerre csak megnyugodtam. Az a csend és békesség, ami ott volt, feltöltött energiával. Mindenki kedvesen fogadott - De miért is lepődök meg ezen? - Hiszen az első napom. Amikor kiadták az irodánkat és a feladatokat úgy éreztem minden tökéletes. De amikor azt mondták, hogy olvassunk be a rádióba nagyon ideges lettem. Én? Akinek minden új helyzetben elkezd felgyorsulni a szívverése és gyorsan olvas? Végül elhatároztam, hogy nem szabad izgulni. Ez csak egy játék úgy, mint az élet. Kit érdekel? Ha nem tetszik, akkor is megpróbáltam, legközelebb jobb leszek. Végre elolvastam a szöveget és furcsa módon reagáltak rá. Azt mondták: Nagyon jól olvasok. Igaz, hogy sietek, de majd belejövök. Ez nekem akkora önbizalmat adott, hogy elhatároztam jobb leszek és kitartok. Teltek a napok és rájöttem fejlődök és meg lehet, hogy tökéletesen fogok beszélni. Ez az egész sajnos hamar véget ért, hiszen csak 5napig tartott - de tudom, hogy még nincs vége. Rájöttem, hogy imádom ezt csinálni és harcolni fogok, hogy minél jobb legyek. Még nincs vége, a játék még csak most kezdődött…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése